Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем Алфа 147

    Момци 1.6 TS 120 hp.. вчера през деня забелязах бял дим отзад излиза.. слизам от колата отварям капака. Антифриза ври.. Буквално! Колата качи 110 градуса.. оставих я да работи без да я гася... От какво ще е.. нищо не ми идва на ум.. но влизаше вероятно от някъде въздух... отвъртам капачката духам през нея(където е пружината) и бум.. направо все едно духам през някоя тръба... Взех друга капачка.. Цяла вечер карах няма никакви проблеми 1-2 пъти само вдигна градусите но веднага ги сваля. Казаха ми че е просто топъл въздух.. Сутринта ставам и пак същата работа.. колата когато е студена не прави проблеми.. не пуши.. но стигне ли 90 градуса почва да пуши отзад и се губи антифриза... Идей?

  • #2
    Влиза в цилиндрите, лошо, може да е само гарнитура, като се свали главата се вижда, ако пробива е от гарнитурата.
    Тогава шлайф на главата и нова гарнитура.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:45.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Избила гарнитура на главата.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Провери сутрин преди да палиш, дали има вода (антифриз) в маслото.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:05.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Водна помпа, шаден ?
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Водна помпа, шаден ?
            Ох, има го този вариант вече доста често май. особено ако си сменил ремъци, а нея не си

            Comment


            • #7
              В понеделник ще ходя да видя при майстор да ми смени гарнитурата на бързо и ще пиша със отговор.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от LegendaryChris Покажи съобщение
                В понеделник ще ходя да видя при майстор да ми смени гарнитурата на бързо и ще пиша със отговор.
                Свалиш ли главата трябва да се провери и шлайфа задължително

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Свалиш ли главата трябва да се провери и шлайфа задължително
                  Дори е задължително и да се сменят и болтовете. До сега не съм виждал някой да го прави.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Дори е задължително и да се сменят и болтовете. До сега не съм виждал някой да го прави.
                    Човека ми каза, че ще прати главата на снимка и ще смени гарнитура с болтове. Още вчера. Надявам се да разбира от работата си.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от LegendaryChris Покажи съобщение
                      Човека ми каза, че ще прати главата на снимка и ще смени гарнитура с болтове. Още вчера. Надявам се да разбира от работата си.
                      Да, това е добре.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Така и така се сваля главата, аз бих я пратил и за цялостна ревизия/ремонт (водачи на клапани, гумички, клапани, напасване........).


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Дори е задължително и да се сменят и болтовете. До сега не съм виждал някой да го прави.
                          Абе правят го, но иначе до една четърт оборот повече слагат

                          ---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:09 ----------

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Така и така се сваля главата, аз бих я пратил и за цялостна ревизия/ремонт (водачи на клапани, гумички, клапани, напасване........).
                          мен ако нпиташ аз и сегментите бих сменил

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            мен ако нпиташ аз и сегментите бих сменил
                            Не е лошо, но по тази логика и едни биелни лагери да и метне.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              И валът да провери за да знае след това, че има мотор. Стига да има и майстор, и пари, и....

                              Comment

                              Working...
                              X